Monday 4 July 2011

New Blog Launch July 2011

Assalamu'alaikum...wbt kepada semua pengunjung blog ini.
Blog ni dicipta sempena kelahiran kamera Nikon D7000 baru saya pada penghujung Jun 2011..;)
For the beginning, saya aturkan satu trip ker Genting bersama family abang ipar yang berada di Taman Melawati, KL untuk bersama-sama meraikan kelahiran kamera kami.
Dan... lihat la hasilnya.
Tapi.... saya bukan la dilahirkan sebagai photographer. Kerana saya dilahirkan hanya sebagai model yang 'photogediks' OK!
Jum, kita check hasil percubaan & pengenalan dari D7000...

Ni la dia group yang meraikan kelahiran D7000 kami di Genting inclusive photographer (adik ipar).

kami berposing kejap sementara tunggu jam 7pm sebelom masuk dalam taman tema..

Dalam Taman Tema. Abang Ipar sekeluarga masuk dalam 'cawan'.
Pening wooo... main mende nih...

Me and Eisya.

Alyaa Nadia. Anak kedua abang ipar. 

Alyaa Najwa. Anak abag ipar yang sulung..

Haa... the cutest nih anak abang ipar yang ketiga. Geram ngan mata dia...
Grrrr....

Yang ni plak, my little princess . hehe... ngan curly hair dia tuh...
Comel tak? Orang kata copy paste dari saya.. kalau dia ni cute, maknanya saya cute gak ler...
hahaha.. perasan!

Haa... tak puas hati. Saya hapload lagi satu gambar penuh budak kecik nih.
Nama dia Nurish Batrisyia Bte Mohd Muzamil. Lahir pada 24 Feb 2010. Umor?
Kira la sendiri yer...;) 

Ni plak, Eisya with her daddy. My mr Hubby ler.. Tuan punyer D7000 nih.

So, macamana percubaan pertama nih? Nampak perlu banyak lagi belajar kan?
Yer la, baru 1st time photoshoot. Banyak lagi ilmu yang kene kami ceduk...
Tunggu la lagi 2-3 month yer. Saya update lagi new-new photo hasil dari D7000 nih.
Time tuh, mesti dah ada improvement. Dah pandai edit, teknik amik gambar pon mesti lagi mantap.
hehehe... sehingga bertemu dilain masa...;)

2 comments:

  1. ini saya.. saya pun cute jugak!!!

    well, D7000 yang manarik.. oppsss silap.. blog yg menarik..

    ReplyDelete
  2. well, u mmg cute.. blog yang br tercipta ni bila kebusanan melanda. haha..

    ReplyDelete